Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Χόκι Πόκι!

Να και το τραγούδι "Χόκι-Πόκι", που ακούσαμε σήμερα στην αυλή.


Χόκι - πόκι, χόκι - πόκι
Χόκι - πόκι, είναι ένας χορός!!!
Με το ένα χέρι εδώ
το ένα χέρι εκεί,
το ένα χέρι εδώ
και το κουνάω όπως μπορώ
και κάνω χόκι - πόκι και χοροπηδώ
όπως το θέλω εγώ!!!

Και το άλλο χέρι εδώ
το άλλο χέρι εκεί,
το άλλο χέρι εδώ
και το κουνάω όπως μπορώ
και κάνω χόκι - πόκι και χοροπηδώ
όπως το θέλω εγώ!!!

Με το ένα χέρι εδώ
το ένα χέρι εκεί,
το ένα χέρι εδώ
και το κουνάω όπως μπορώ
και κάνω χόκι - πόκι και χοροπηδώ
όπως το θέλω εγώ!!!

Και το άλλο χέρι εδώ
το άλλο χέρι εκεί,
το άλλο χέρι εδώ
και το κουνάω όπως μπορώ
και κάνω χόκι - πόκι και χοροπηδώ
όπως το θέλω εγώ!!!

 Το ένα πόδι εδώ
το ένα πόδι εκεί,
το ένα πόδι εδώ
και το κουνάω όπως μπορώ
και κάνω χόκι - πόκι και χοροπηδώ
όπως το θέλω εγώ!!!

Και το άλλο πόδι εδώ
και το άλλο πόδι εκεί,
και το άλλο πόδι εδώ
και το κουνάω όπως μπορώ
και κάνω χόκι - πόκι και χοροπηδώ
όπως το θέλω εγώ!!!

Και το κεφάλι εδώ
και το κεφάλι εκεί,
και το κεφάλι εδώ
και το κουνάω όπως μπορώ
και κάνω χόκι - πόκι και χοροπηδώ
Όπως το θέλω εγώ!!!

Και την κοιλιά εδώ
και την κοιλιά εκεί,
και την κοιλιά εδώ
και την κουνάω όπως μπορώ
και κάνω χόκι - πόκι και χοροπηδώ
Όπως το θέλω εγώ!!!

Και τον ποπό εδώ
και τον ποπό εκεί,
και τον ποπό εδώ
και τον κουνάω όπως μπορώ
και κάνω χόκι - πόκι και χοροπηδώ
Όπως το θέλω εγώ!!!

Σημείωση: Μπορούμε να προσθέσουμε και άλλα μέλη του σώματός μας, π.χ. μάτια, μύτη, μαλλιά, ώμοι …κ.τ.λ.

Είμαστε σε κύκλο ή όλοι μαζεμένοι σ’ ένα σημείο. Ακούγεται το τραγούδι και ανάλογα με τα παραγγέλματα κάνουμε τις αντίστοιχες κινήσεις.

Από το βιβλίο: "Τραγουδοπαιχνίδια", Θεοδωρίδης Νίκος, Θεσσαλονίκη, 1996

Οι στίχοι με λίγες αλλαγές & οι πληροφορίες προέρχονται από ανάρτηση της νηπιαγωγού Τσιρίμπαση Ελένης:  http://tsirimpasi.webnode.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Copyright 2009 Μολυβάκι. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree