Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Θαλασσινά...


Μες σ' αυτή τη βάρκα

Στίχοι & μουσική : Μάνος Χατζιδάκης
Πρώτη εκτέλεση : Αλίκη Βουγιουκλάκη


Μες σ' αυτή τη βάρκα είμαι μοναχή
κι έχω συντροφιά μου κάτασπρο πουλί
Σημάδι ρίχνω στο γιαλό, μα πώς να σου το πω
Είσαι ένα αστέρι μακρινό, τη νύχτα σε φιλώ

Θέλω να φυτέψω πεύκο λυγερό
για να μεγαλώσει και να το χαρώ
Σημάδι ρίχνω στο γιαλό, μα πώς να σού το πω
Είσαι ένα αστέρι μακρινό, τη νύχτα σε φιλώ

Μπλέκω τα μαλλιά μου μ' άστρα και βροχή
και στα όνειρά μου κάνω προσευχή
Σημάδι ρίχνω...


Άσπρα καράβια τα όνειρά μας

Στίχοι: Σωτήρης Σκίπης
Μουσική: Γιάννης Σπανός
Πρώτη εκτέλεση: Μιχάλης Βιολάρης & Καίτη Χωματά


Άσπρα καράβια τα όνειρά μας για κάποιο ρόδινο γιαλό,
άσπρα καράβια τα όνειρά μας.
Θα κόβουν δρόμο κι ένα δρόμο μυριστικό κι ευωδιαστό,
θα κόβουν δρόμο κι ένα δρόμο.

Κι από ψηλά θα μας φωτίζει το φεγγαράκι το χλωμό,
κι από ψηλά θα μας φωτίζει.
Και θ' αρμενίζουν, ω χάρα μας, ίσα στο ρόδινο γιαλό,
άσπρα καράβια τα όνειρά μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Copyright 2009 Μολυβάκι. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree